Obsługa klienta2024-09-02T15:47:21+02:00

Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.

Adres Biura Obsługi Klienta

ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój

Godziny otwarcia
Pn–Pt: 9:00–17:00
Sob: 9:00 – 14:00

Dane rejestrowe

STUDIO WIK Sp. z o.o.
ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój

NIP:  735-21-60-491
REGON: 491883625
KRS: 0000729354

Data rozpoczęcia działalności:
1998r.

Kontakt

BOK Telefon
18 267 07 70

Biuro Obsługi Klienta:
wiknet@wiknet.pl

Wsparcie techniczne

Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:

pon.—piąt. 8:00—17:00
soboty 9:00—14:00

tel. 18 267 07 70

Administrator sieci:
wiknet@wiknet.pl

Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.

Adres Biura Obsługi Klienta

ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój

Godziny otwarcia
Pn–Pt: 9:00–17:00
Sob: 9:00 – 14:00

Dane rejestrowe

STUDIO WIK Sp. z o.o.
ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój

NIP:  735-21-60-491
REGON: 491883625
KRS: 0000729354

Data rozpoczęcia działalności:
1998r.

Kontakt

BOK Telefon
18 267 07 70

Biuro Obsługi Klienta:
wiknet@wiknet.pl

Wsparcie techniczne

Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:

pon.—piąt. 8:00—17:00
soboty 9:00—14:00

tel. 18 267 07 70

Administrator sieci:
wiknet@wiknet.pl

Nasze biuro obsługi klienta

Nasze biuro obsługi klienta

» Aktualności

Internet Światłowodowy Sieniawa

2024-02-14|

Informujemy, że miejscowość Sieniawa jest w zasięgu sieci Internetowej Wiknet Światłowód. Sprawdź czy jesteś w zasięgu klikając tutaj ➤ Zapraszamy [...]

Najczęściej zadawane pytania

Którego dnia w miesiącu wystawiane są faktury za usługi telekomunikacyjne?2023-02-23T10:56:07+01:00

Faktury wystawiamy w pierwszy dzień każdego miesiąca.

Jaki jest termin płatności za wystawioną fakturę?2023-02-23T10:53:48+01:00

Termin płatności za fakturę to 15 dzień każdego miesiąca

Czy dostanę przypomnienie o fakturze nieopłaconej w terminie?2023-04-26T11:34:37+02:00

W przypadku gdy nie opłacimy faktury w terminie otrzymamy smsa przypominającego

W jaki sposób można uregulować płatność za fakturę?2023-02-23T10:54:24+01:00

Za fakturę można zapłacić przez przelew tradycyjny, na poczcie lub w banku oraz w Biurze Firmy gotówką, kartą oraz blikiem

Jakie dane trzeba wpisać w przelewie?2023-02-23T10:54:48+01:00

Każdy Klient ma indywidualny numer konta więc w przelewie wystarczy wpisać Imię i Nazwisko lub ID Klienta

Czy jest możliwość cesji czyli przepisania usług na inną osobę?2023-03-15T10:00:01+01:00

Tak aby można było dokonać cesji obie osoby z Dowodami Osobistymi muszą stawić się w Biurze Firmy

Co zrobić gdy chcemy skontaktować się z Firmą poza godzinami pracy Biura?2023-01-26T10:41:58+01:00

Najprostszym sposobem kontaktu jest wysłanie e-maila na adres wiknet@wiknet.pl z opisem sprawy z jaką chcemy się zwrócić do Firmy. Kolejnym sposobem kontaktu z nami to zalogowanie się do wirtualnego biura obsługi (ebok) i w zakładce Helpdesk opisanie sprawy z jaką chcemy się zwrócić do Firmy

Jakie dokumenty są potrzebne do podpisania umowy?2023-01-26T10:42:10+01:00

Do podpisania umowy potrzebny jest Dowód Osobisty a w przypadku firm Dowód Osobisty osoby reprezentującej firmę oraz znajomość numeru NIP firmy

W jaki sposób zrezygnować z usług?2023-01-26T10:42:46+01:00

Z usług można zrezygnować na kilka sposobów:

  • wysłać email na adres wiknet@wiknet.pl
  • w Biurze Firmy za okazaniem Dowodu Osobistego
  • wysyłając list pocztą tradycyjną na adres Firmy
Jak wcześnie trzeba złożyć rezygnację?2023-01-26T10:42:56+01:00

Rezygnacja zgodnie z regulaminem zawiera okres miesięcznego wypowiedzenia i przypada na ostatni dzień przyszłego miesiąca po miesiącu w którym została ona złożona np. pismo wpłynęło 15 lutego to umowa zostanie zakończona z ostatnim dniem marca

W jakiej technologii dostarczamy Internet2023-01-26T10:43:06+01:00

Internet dostarczamy w technologii FTTH. Skrót ten znaczy Fiber to the Home czyli, że przewód światłowodowy jest wprowadzany bezpośrednio do domu lub mieszkania. W miejscach gdzie nie mamy zasięgu światłowodowego Internet dostarczamy w technologii AIR czyli radiowej

Ile czasu trzeba czekać na instalację i ile ona trwa?2023-01-26T10:43:18+01:00

Od momentu złożenia zamówienia do wizyty technika w Waszym domu jest to przedział od 7 do 14 dni. Przed planowaną instalacją technicy kontaktują się z Wami aby dostosować wizytę tak aby ktoś był w lokalu. Instalacja trwa około dwóch godzin i uzależniona jest od zakresu prac jakie mają technicy do wykonania

Do kogo należy sprzęt użyty podczas montażu?2023-02-23T10:57:27+01:00

Sprzęt jest własnością Firmy i na cały czas trwania umowy jest bezpłatnie udostępniany Abonentowi a w przypadku rezygnacji należy go zwrócić wraz z akcesoriami (zasilacz, pilot, przewód hdmi). Wyjątkiem są urządzenia za które Klient zapłacił w związku z czym są Jego własnością.

Jaki jest koszt montażu?2023-01-26T10:43:38+01:00

Kwota za instalację oraz aktywację jest płatna jeden raz i uzależniona jest od oferty jaką wybierzecie.

Czy Internet w Wiknet ma limity i ograniczenia?2023-01-26T10:43:48+01:00

Internet w Wiknet nie ma limitów w ilości transferu danych czyli można pobierać i wysyłać dowolną ilość danych

Co to jest stały adres IP, do czego on jest potrzebny i ile on kosztuje?2023-01-26T10:43:58+01:00

Stały adres IP potrzebny jest w przypadku kiedy chcemy mieć zdalny dostęp do sieci domowej, np. zainstalowanego monitoringu a koszt tej usługi jest zgodny z cennikiem

Co zawiera pudełko z dekoderem?2023-01-26T10:44:06+01:00

W pudełku oprócz dekodera jest zasilacz, pilot i przewód HDMI

Czy w technologii AIR czyli radiowej możliwy jest zakup oferty TV?2023-01-26T10:44:20+01:00

Telewizja dostępna jest tylko w technologii światłowodowej w związku z czym przy Internecie radiowym nie mamy możliwości dostarczenia telewizji

Co potrzeba aby mieć domowy telefon cyfrowy Wiknet?2024-01-03T15:38:32+01:00

Aby mieć domowy telefon wystarczy dostęp do Internetu w sieci Wiknet nie zależnie od technologii oraz aparat telefoniczny.

Czy można przenieść domowy numer telefonu od innego operatora?2024-01-03T15:39:36+01:00

Tak aby wykonać przeniesienie należy przedstawić ostatni rachunek od obecnego operatora i my na podstawie tego dokumentu występujemy z wnioskiem o przeniesienie numeru do naszej sieci

Ile kosztuje identyfikacja numeru czyli wyświetlanie informacji kto do nas dzwoni?2024-01-03T15:37:01+01:00

Identyfikacja numeru jest aktywowana każdemu a warunkiem prawidłowego działania tej usługi jest posiadanie aparatu telefonicznego, który obsługuje tą usługę

Co daje połączenie światłowodowe w domu lub firmie?2023-03-15T10:03:55+01:00

Stabilne połączenie Internetowe
Wysokie prędkości Internetu
Nie szkodzi środowisku

Jak mogę sprawdzić czy jestem w zasięgu światłowodu?2023-04-27T13:54:13+02:00

Zasięg światłowodowy WIKNET możesz sprawdzić tutaj

Jak złożyć zamówienie na aktywację usług?2023-04-27T13:54:47+02:00

Wypełniając formularz na stronie, tutaj
Kontaktując się telefonicznie pod numerem 18 267 07 70

Jak wygląda realizacja zamówienia?2023-04-28T13:54:27+02:00

Realizacja zamówienia polega na:
– Weryfikacji możliwości technicznych
– Kontakt ekipy monterskiej
– Montażu w ustalonym terminie
– Bezpłatnym okresie testowym przez 7 dni
– Kontaktu konsultanta w sprawie umowy

O co chodzi z 7 dniowym testem?2023-03-15T10:25:23+01:00

Jest to uruchomienie pełnej usługi na okres 7 dni za darmo.

Jak podpisać umowę?2023-03-15T10:26:04+01:00

Przed zakończeniem 7 dniowego testu konsultant zadzwoni w sprawie podpisania umowy.
Oczywiście umowę można podpisać wcześniej kontaktując się z operatorem.

Na jakich nadajnikach pracują telefony komórkowe WIKNET?2024-01-03T15:36:21+01:00

Dzięki współpracy z operatorami PLAY oraz ORANGE, nasze karty SIM łączą się z siecią komórkową.

Czy mogę przenieść numer komórkowy od innego operatora?2024-01-03T15:41:24+01:00

Tak, jeżeli umowa z aktualnym dostawcą dobiega końca i nie zależnie czy Twój numer jest na kartę lub na abonament.

Co po wyczerpaniu limitu danych komórkowych?2024-01-03T15:41:45+01:00

Po wykorzystaniu pakietu danych z pełnej prędkości spada ona do wartości 1 Mb/s i nie naliczane są dodatkowe opłaty

Jaki jest poprawny numer Centrum wiadomości SMS?2024-01-09T12:18:11+01:00

Numer Centrum wiadomości SMS to: +48 790 998 250

Nie mam połączenia w telefonie z Internetem, co zrobić?2024-01-09T12:58:47+01:00

Sprawdź poprawność ustawień w swoim telefonie:
Wybierz „Ustawienia” ➤ „Połączenia” ➤ „Sieci komórkowe” ➤ „Nazwy punktów dostępu” ➤ Sprawdź poprawność lub „Dodaj”
Poprawna konfiguracja:
– Nazwa: INTERNET
– APN: internet
– Typ APN: default
Wybierz „Menu” ➤ „Zapisz”

Nie mogę wysłać wiadomości MMS z telefonu, co zrobić?2024-01-09T15:05:46+01:00

Sprawdź poprawność ustawień w swoim telefonie:
Wybierz „Ustawienia” ➤ „Połączenia” ➤ „Sieci komórkowe” ➤ „Nazwy punktów dostępu”  ➤ Sprawdź poprawność lub „Dodaj”
Poprawna konfiguracja:
– Nazwa: MMS
– APN: mms
– MMSC: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
– Proxy MMS: (Pozostaw pole puste i przejdź do kolejnego kroku)
– Port MMS: 8080
– Typ APN: mms
Wybierz „Menu” ➤ „Zapisz”

Co to jest WiFi Calling i ile kosztuje?2024-01-25T14:48:03+01:00

WiFi Calling to bezpłatna usługa, dzięki której możliwe jest prowadzenie rozmów telefonicznych oraz SMS-owanie, nawet przy braku sieci komórkowej. Wystarczy, że telefon połączy się z dowolną siecią WiFi. Podczas pobytu za granicą UE, zalecane jest uruchomienie tej funkcji wraz z trybem samolotowym, a rozliczanie odbywa się tak jakbyśmy byli w Polsce.

Jakie modele telefonów obsługują WiFi Calling?2024-01-25T15:10:08+01:00

Modele telefonów obsługujące Wi-Fi Calling

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

Rabka-Zdrój
Zakopiańska 6B

18 26 70 770
wiknet@wiknet.pl

Po-Pt: 08:00 – 17:00
So: 09:00 – 14:00

Nasz dział Obsługi
Klienta jest do Twojej
dyspozycji

Po-Pt: 08:00 – 17:00
So: 09:00 – 14:00

Przejdź do góry