Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.
Adres Biura Obsługi Klienta
ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój
Godziny otwarcia
Pn–Pt: 9:00–17:00
Sob: 9:00 – 14:00
Dane rejestrowe
STUDIO WIK Sp. z o.o.
ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój
NIP: 735-21-60-491
REGON: 491883625
KRS: 0000729354
Data rozpoczęcia działalności:
1998r.
Kontakt
BOK Telefon
18 267 07 70
Biuro Obsługi Klienta:
wiknet@wiknet.pl
Wsparcie techniczne
Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:
pon.—piąt. 8:00—17:00
soboty 9:00—14:00
tel. 18 267 07 70
Administrator sieci:
wiknet@wiknet.pl
Miła obsługa klienta zaprasza do kontaktu.
Pomożemy w wyborze oferty.
Adres Biura Obsługi Klienta
ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój
Godziny otwarcia
Pn–Pt: 9:00–17:00
Sob: 9:00 – 14:00
Dane rejestrowe
STUDIO WIK Sp. z o.o.
ul. Zakopiańska 6b
34-700 Rabka Zdrój
NIP: 735-21-60-491
REGON: 491883625
KRS: 0000729354
Data rozpoczęcia działalności:
1998r.
Kontakt
BOK Telefon
18 267 07 70
Biuro Obsługi Klienta:
wiknet@wiknet.pl
Wsparcie techniczne
Nasi technicy są do Państwa
dyspozycji w następujących
godzinach:
pon.—piąt. 8:00—17:00
soboty 9:00—14:00
tel. 18 267 07 70
Administrator sieci:
wiknet@wiknet.pl
Nasze biuro obsługi klienta
Nasze biuro obsługi klienta
Pliki
Cenniki i regulaminy obowiązujące od 01.01.2024r. do 09.11.2024r.
Pozostałe dokumenty
Cennik i regulaminy obowiązujące od 10.11.2024r.
Pozostałe dokumenty
» Aktualności
Nowe Wzory Umów
Wiknet20232024-11-08T14:30:56+01:002024-11-08|
obowiązujące od 10 listopada 2024 roku Rabka-Zdrój, dnia 10 listopada 2024 r. W związku z wejściem w życie z [...]
Dostosowanie dokumentów abonenckich do ustawy z dnia 12 lipca 2024 roku Prawo komunikacji elektronicznej.
Wiknet20232024-10-10T10:00:31+02:002024-10-10|
10 listopada 2024 r. zacznie obowiązywać ustawa z dnia 12 lipca 2024r. Prawo komunikacji elektronicznej (Dz.U. 2024.1221). Powyższa zmiana wpływa [...]
Zmiana wykazu kanałów dla Usługi telewizji, oraz komunikat dotyczący cenników i regulaminów promocji
Wiknet20232024-03-15T14:37:46+01:002024-03-01|
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że w związku z aktualizacją programową z dniem 01.04.2024r. zmianie ulega wykaz kanałów dla Usługi telewizji, [...]
Internet Światłowodowy Sieniawa
Wiknet20232024-02-20T14:45:42+01:002024-02-14|
Informujemy, że miejscowość Sieniawa jest w zasięgu sieci Internetowej Wiknet Światłowód. Sprawdź czy jesteś w zasięgu klikając tutaj ➤ Zapraszamy [...]
Najczęściej zadawane pytania
Faktury wystawiamy w pierwszy dzień każdego miesiąca.
Termin płatności za fakturę to 15 dzień każdego miesiąca
W przypadku gdy nie opłacimy faktury w terminie otrzymamy smsa przypominającego
Za fakturę można zapłacić przez przelew tradycyjny, na poczcie lub w banku oraz w Biurze Firmy gotówką, kartą oraz blikiem
Każdy Klient ma indywidualny numer konta więc w przelewie wystarczy wpisać Imię i Nazwisko lub ID Klienta
Tak aby można było dokonać cesji obie osoby z Dowodami Osobistymi muszą stawić się w Biurze Firmy
Najprostszym sposobem kontaktu jest wysłanie e-maila na adres wiknet@wiknet.pl z opisem sprawy z jaką chcemy się zwrócić do Firmy. Kolejnym sposobem kontaktu z nami to zalogowanie się do wirtualnego biura obsługi (ebok) i w zakładce Helpdesk opisanie sprawy z jaką chcemy się zwrócić do Firmy
Do podpisania umowy potrzebny jest Dowód Osobisty a w przypadku firm Dowód Osobisty osoby reprezentującej firmę oraz znajomość numeru NIP firmy
Z usług można zrezygnować na kilka sposobów:
- wysłać email na adres wiknet@wiknet.pl
- w Biurze Firmy za okazaniem Dowodu Osobistego
- wysyłając list pocztą tradycyjną na adres Firmy
Rezygnacja zgodnie z regulaminem zawiera okres miesięcznego wypowiedzenia i przypada na ostatni dzień przyszłego miesiąca po miesiącu w którym została ona złożona np. pismo wpłynęło 15 lutego to umowa zostanie zakończona z ostatnim dniem marca
Internet dostarczamy w technologii FTTH. Skrót ten znaczy Fiber to the Home czyli, że przewód światłowodowy jest wprowadzany bezpośrednio do domu lub mieszkania. W miejscach gdzie nie mamy zasięgu światłowodowego Internet dostarczamy w technologii AIR czyli radiowej
Od momentu złożenia zamówienia do wizyty technika w Waszym domu jest to przedział od 7 do 14 dni. Przed planowaną instalacją technicy kontaktują się z Wami aby dostosować wizytę tak aby ktoś był w lokalu. Instalacja trwa około dwóch godzin i uzależniona jest od zakresu prac jakie mają technicy do wykonania
Sprzęt jest własnością Firmy i na cały czas trwania umowy jest bezpłatnie udostępniany Abonentowi a w przypadku rezygnacji należy go zwrócić wraz z akcesoriami (zasilacz, pilot, przewód hdmi). Wyjątkiem są urządzenia za które Klient zapłacił w związku z czym są Jego własnością.
Kwota za instalację oraz aktywację jest płatna jeden raz i uzależniona jest od oferty jaką wybierzecie.
Internet w Wiknet nie ma limitów w ilości transferu danych czyli można pobierać i wysyłać dowolną ilość danych
Stały adres IP potrzebny jest w przypadku kiedy chcemy mieć zdalny dostęp do sieci domowej, np. zainstalowanego monitoringu a koszt tej usługi jest zgodny z cennikiem
W pudełku oprócz dekodera jest zasilacz, pilot i przewód HDMI
Telewizja dostępna jest tylko w technologii światłowodowej w związku z czym przy Internecie radiowym nie mamy możliwości dostarczenia telewizji
Aby mieć domowy telefon wystarczy dostęp do Internetu w sieci Wiknet nie zależnie od technologii oraz aparat telefoniczny.
Tak aby wykonać przeniesienie należy przedstawić ostatni rachunek od obecnego operatora i my na podstawie tego dokumentu występujemy z wnioskiem o przeniesienie numeru do naszej sieci
Identyfikacja numeru jest aktywowana każdemu a warunkiem prawidłowego działania tej usługi jest posiadanie aparatu telefonicznego, który obsługuje tą usługę
Stabilne połączenie Internetowe
Wysokie prędkości Internetu
Nie szkodzi środowisku
Zasięg światłowodowy WIKNET możesz sprawdzić tutaj ➤
Wypełniając formularz na stronie, tutaj ➤
Kontaktując się telefonicznie pod numerem 18 267 07 70
Realizacja zamówienia polega na:
– Weryfikacji możliwości technicznych
– Kontakt ekipy monterskiej
– Montażu w ustalonym terminie
– Bezpłatnym okresie testowym przez 7 dni
– Kontaktu konsultanta w sprawie umowy
Jest to uruchomienie pełnej usługi na okres 7 dni za darmo.
Przed zakończeniem 7 dniowego testu konsultant zadzwoni w sprawie podpisania umowy.
Oczywiście umowę można podpisać wcześniej kontaktując się z operatorem.
Dzięki współpracy z operatorami PLAY oraz ORANGE, nasze karty SIM łączą się z siecią komórkową.
Tak, jeżeli umowa z aktualnym dostawcą dobiega końca i nie zależnie czy Twój numer jest na kartę lub na abonament.
Po wykorzystaniu pakietu danych z pełnej prędkości spada ona do wartości 1 Mb/s i nie naliczane są dodatkowe opłaty
Numer Centrum wiadomości SMS to: +48 790 998 250
Sprawdź poprawność ustawień w swoim telefonie:
Wybierz „Ustawienia” ➤ „Połączenia” ➤ „Sieci komórkowe” ➤ „Nazwy punktów dostępu” ➤ Sprawdź poprawność lub „Dodaj”
Poprawna konfiguracja:
– Nazwa: INTERNET
– APN: internet
– Typ APN: default
Wybierz „Menu” ➤ „Zapisz”
Sprawdź poprawność ustawień w swoim telefonie:
Wybierz „Ustawienia” ➤ „Połączenia” ➤ „Sieci komórkowe” ➤ „Nazwy punktów dostępu” ➤ Sprawdź poprawność lub „Dodaj”
Poprawna konfiguracja:
– Nazwa: MMS
– APN: mms
– MMSC: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc
– Proxy MMS: (Pozostaw pole puste i przejdź do kolejnego kroku)
– Port MMS: 8080
– Typ APN: mms
Wybierz „Menu” ➤ „Zapisz”
WiFi Calling to bezpłatna usługa, dzięki której możliwe jest prowadzenie rozmów telefonicznych oraz SMS-owanie, nawet przy braku sieci komórkowej. Wystarczy, że telefon połączy się z dowolną siecią WiFi. Podczas pobytu za granicą UE, zalecane jest uruchomienie tej funkcji wraz z trybem samolotowym, a rozliczanie odbywa się tak jakbyśmy byli w Polsce.
Modele telefonów obsługujące Wi-Fi Calling ➤
Klienta jest do Twojej
dyspozycji
Rabka-Zdrój
Zakopiańska 6B
18 26 70 770
wiknet@wiknet.pl
Po-Pt: 08:00 – 17:00
So: 09:00 – 14:00
Klienta jest do Twojej
dyspozycji
Po-Pt: 08:00 – 17:00
So: 09:00 – 14:00